Avatar billede mr.gessle Nybegynder
29. oktober 1999 - 12:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gratis plads til perlchat cgi-script

Er her nogle som ved hvor der deles cgi-plads ud ganske gratis og med en rimelig tilgængelig cpu-tid?  Hos Hypermart bruger jeg for meget cpu-tid til at afvikle scriptet, nogle som kan give en hjælpende hånd?

/mr.gessle
Avatar billede ricki Nybegynder
29. oktober 1999 - 17:33 #1
Hvis du bruger for meget cpu-tid kunne det være du først skulle overveje at skrive din chat om...
Avatar billede bubby Nybegynder
29. oktober 1999 - 19:50 #2
hvis det er perlchat.dk du tænker på s kan du ikke smækkeden op gratis nogle steder, jeg har åprøvet i ½ år, men så fik jeg plads på en af min venners hotel,
chak
http://sjatten.cjb.net
Avatar billede shags Nybegynder
01. november 1999 - 12:06 #3
Du kunne jo prøve at besøge: www.free.prohosting.com, de gir 15 megs + afvikling af scripts - GRATIS
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
04. november 1999 - 13:22 #4
Jeg ved godt nok ikke, hvor meget cpu-tid de giver, men hos www.virtualave.net og www.webjump.com giver fri brug af egne cgi-scripts. Ellers kan du finde mange flere på www.freewebspace.net

\Jes_petersen
Avatar billede mr.gessle Nybegynder
04. november 1999 - 13:44 #5
Har fundet ud af det...