Avatar billede kelroy Nybegynder
25. maj 2005 - 11:00 Der er 9 kommentarer

Strømproblemer eller hvad?

Jeg har et stort problem... Min computer opfører sig meget underligt... når jeg f.eks. gamer lidt CS source.. så ligepludselig begynder billedet på min skærm at flimre.. som om der er dårlig forbindelse ved f.eks. et fjernsyn. Jeg undrer mig over hvad der kunne være i vejen, for når jeg lige genstartede så var det væk igen. ? er det fordi grafikkortet bliver for varmt, men det kan jo ikk rigtig passe når jeg har haft det i 2 år . 9800 Pro.

Men en anden ting er at min strømforsyning har været ekstrent svingende i sine spændinger. 3.3 V har været nede på 2.7 nogen gange osv.?.. Skal jeg anskaffe mig en ny strømforsyning?

Mvh Steffan
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. maj 2005 - 11:12 #1
Vil tro en ny PSU vil være på sin plads, 9800Pro er også strømkrævende.
Avatar billede serverservice Praktikant
25. maj 2005 - 11:13 #2
Hvis du har mange drev nu bør du nok have en 350-400 watt strømforsyning - grafikkortet er osse et af de store - så det er sandsynligt din psu hvis du ikke ellers har problemer bare i windows med grafikken.
Avatar billede kelroy Nybegynder
25. maj 2005 - 11:34 #3
Det sjove ved det her er, at min PSU er 420 W.. så jeg ville mene det var stort nok... den har aldrig gjort det før og mit system er trodsalt 2 år gammelt... ?? kunne den være defekt og kunne det ligeledes være bundkortet?
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. maj 2005 - 11:42 #4
Det kan være hvad som helst, der trækker 3.3V kredsen ned, der må du bruge udelukkelsesmetoden. 3.3V på PSU kan også være blevet ustabil.
Avatar billede serverservice Praktikant
02. juni 2005 - 13:08 #5
Du har ikke mulighed for at teste dine dele med en anden PSU ?
Avatar billede peet49 Nybegynder
02. juni 2005 - 15:26 #6
Lidt feedback måske??
Avatar billede kelroy Nybegynder
22. juni 2005 - 17:36 #7
Jeg har lige bestilt en 600 Watt's OCZ strømforsyning, så kan jeg lige teste om det er den der virker. Ellers så sælger jeg bare den jeg har i forvejen. Men ja, jeg tror også det er en bestemt linje der er blevet ustabil. Jeg giver noget feedback senere...

Men måske kunne det være bundkortet, men jeg tvivler på det..:)
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. juni 2005 - 11:57 #8
Du har husket, at sætte ekstra strømstik på kortet?
Avatar billede kelroy Nybegynder
23. juni 2005 - 12:54 #9
Ja ja.. selvfølgelig;)... Det er der styr på:P...