Avatar billede henriktha Nybegynder
24. maj 2005 - 23:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Find status på Java VM ?

Jeg skal bruge en kode til at finde ud af om Java vm er installeret og hvilken version det er (lige som det vises i mange netbanker)

Jeg har ledt nette rundt i flere timer men syntes ikke jeg kan finden nogen kode der kan få det over i en script variabel ??

Nogen der kan hjælpe her ?
Avatar billede roenving Novice
25. maj 2005 - 00:30 #1
F.eks. http://javatester.org/version.html

-- hvis du har brug for mere, kan du prøve andet end den første her: http://www.google.dk/search?hl=da&q=check+java&meta= !-)
Avatar billede henriktha Nybegynder
25. maj 2005 - 00:39 #2
De links du kommer med er forsøgt, men der er ikke det jeg har skrevet jeg skulle bruge..
Avatar billede b.b Nybegynder
25. maj 2005 - 08:49 #3
Er det ikke bare at gå på java.com og installere den nyeste ?

Alt. gå i C:\Program Files\Java og se hvad version du har liggende.
Avatar billede henriktha Nybegynder
25. maj 2005 - 11:33 #4
Det er ikke så nemt at tjecke folks browser ved at kigge på deres harddisk :-)

Har stjålet noget af koden fra en netbank så nu virker det *G*
Avatar billede swordfish80 Nybegynder
25. maj 2005 - 18:39 #5
Vil du ikke paste det her henriktha?
Avatar billede henriktha Nybegynder
25. maj 2005 - 23:04 #6
Har brugt kilden fra: http://realestate.smarteragent.com/SAGWA/java/enableJAVA.htm
og deres java class: http://realestate.smarteragent.com/SAGWA/java/DetectJVM.class

Så er det bare igang med at klippe og klistre ;-)
Avatar billede henriktha Nybegynder
25. maj 2005 - 23:05 #7
Brugte først koden fra danske bank, men der var lidt problemer med at finde rundt i deres kode, så brugte denne istedet......
Avatar billede swordfish80 Nybegynder
25. maj 2005 - 23:06 #8
okay.

tak :)
Avatar billede arne_v Ekspert
25. maj 2005 - 23:13 #9
jeg håber at den side giver tilladelse til brug af deres kode ....
Avatar billede henriktha Nybegynder
25. maj 2005 - 23:36 #10
Det skulle da lige være deres class der er problemet, har ikke brugt noget af deres kildekode, men kun kigget hvordan de får deres class til at virke ;-)