Avatar billede superfly Nybegynder
04. april 2001 - 11:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Power Down After Shutdown

Hej
Jeg kan ikke få min maskine til at lukke ned, når jeg vælger shutdown i W2K.
Jeg har opdateret til min BIOS.
Jeg har installeret drivere til mit lydkort.
Jeg har prøvet med reg-setting 1 (i powerdoown).
Jeg har sat APM til i BIOS.
Jeg kan ikke ændre på noget under Power Settings.
Hvad gør jeg ?? Er er evt. en der ved, hvordan APM skal stå i BIOS - det er det eneste jeg er i tvivl om.
Avatar billede handmade Nybegynder
04. april 2001 - 11:46 #1
Prøv at disable APM i BIOS - der er af og til konflikter
Avatar billede webmasterdk Praktikant
04. april 2001 - 11:47 #2
prøv og fjerne din ACPI understøttelse i hardware manager, og så genstarte og lade den finde sig igen, kan hjælpe!
Avatar billede superfly Nybegynder
04. april 2001 - 12:00 #3
Har prøvet at fjerne ACPI understøttelse... intet resultat. Har også prøvet at disable APM - uden resultat.
Avatar billede makse Nybegynder
04. april 2001 - 12:15 #4
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2001 - 12:43 #5
Prøv en ny installation, Har lagt mærke til at det kan ændre sig fra nyinstallatin til nyinstallation af windows 2000
Avatar billede superfly Nybegynder
04. april 2001 - 12:48 #6
Arj, hva\'... hvad skulle det gøre godt for... ??
Avatar billede hotpop Novice
04. april 2001 - 14:06 #7
superfly> Som manden skriver: \"Prøv en ny installation, Har lagt mærke til at det kan ændre sig fra nyinstallatin til nyinstallation af windows 2000\" Måske den kan slukke efter en ny installation!!!
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2001 - 16:30 #8
At windows 2000 for installeret det hele. Netop omkring power har jeg set forskellige konfiguratinsmuligheder fra installtion til installation. Har f.eks. også prøvet at windows 2000 ikke selv slukkede pc\'eren ved nedluk. Næste gang jeg installerede windows 2000 fra bunden af virkede det så når jeg lukkede windows 2000 ned, så slukkede computren.
Avatar billede maagen Nybegynder
06. april 2001 - 00:01 #9
Geninstallation kan faktisk være nødvendig i visse tilfælde...

http://www.eksperten.dk/spm/24849
Avatar billede superfly Nybegynder
06. april 2001 - 09:13 #10
.. Det virkede sgu\' med en ny installation... kanon !
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2001 - 10:03 #11
<;o) Fint Windows er mærkeligt.