Avatar billede megalas Nybegynder
24. maj 2005 - 16:42 Der er 2 kommentarer

instalation af iWorks

Jeg har problemer med at instalere iWorks. Jeg har haft det 30 dage gratis på prøve, men har nu købt hele programmet. problemet opstår når instalationen spørger efter vilken disk der skal instaleres på. Her kan jeg ikke få lov at instalere på min harddisk, da den siger at der findes en nyere version af denne software på denne enhed. Jeg har allerede slettet alt hvad der hørte til prøve versionen, så jeg tror ikke det er der problemet ligger. Jeg kan dog ikke gennemskue hvad det så er. please hjælp mig.....
Avatar billede simonvalter Praktikant
24. maj 2005 - 16:48 #1
der ligger nok stadig noget i HD/Library/
prøv og søg.
Avatar billede egonspock Seniormester
25. maj 2005 - 00:30 #2
Prøv at fjerne Keynote 2.pkg, Pages.pkg, iWorks Extras.pkg og iWorks Fonts.pgk fra
/Library/Receipts
(det yderste Bibliotek på harddisken, ikke din brugers bibliotek. )