Avatar billede ton_73dk Nybegynder
24. maj 2005 - 15:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Remote Procudure Call(RPC)?

Under Tjenster i Windows XP, er der en tjeneste der hedder:
Remote Procudure Call(RPC). Når man højre klikker på tjenesterne
kan man konfigurere disse. Under egenskaber for RPC kan jeg ikke vælge
starttype:Automatisk, manuel eller dekaktiveret. Er dette normal?

Deruover er der under fanen logpå angivet: NT Authority\NetworkService
som, bruger navn og et lang password(masket).

Er dette normalt?
vh. ton
Avatar billede savle Nybegynder
24. maj 2005 - 15:17 #1
et forsøg, har du gjort din pc klar til at kunne bruge fjernsupport, tror du vil kunne få lov at rediger den instilling, bagefter den er sat op, du kan se her hvordan man gør http://83.72.133.188
Avatar billede savle Nybegynder
24. maj 2005 - 15:21 #2
" Deruover er der under fanen logpå angivet: NT Authority\NetworkService
som, bruger navn og et lang password(masket)."
det er en konto som er i systemet, og må ikke lavse om, man kan oprette en anden, konto som så vil blive brugt, når det er nødvendigt.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. maj 2005 - 15:23 #3
starttype:Automatisk, manuel eller dekaktiveret

finde for alle services

NetworkService er ikke "normalt" men bruges også af enkelte andre
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. maj 2005 - 21:19 #4
Ja, det er helt normalt, også at den pgl tjeneste bruger Networkservice som brugernavn.
Avatar billede ton_73dk Nybegynder
02. juni 2005 - 11:26 #5
Hvordan giver jeg point
Mvh. Mig
Avatar billede ton_73dk Nybegynder
06. juni 2005 - 00:25 #6
???
Avatar billede ton_73dk Nybegynder
20. august 2005 - 02:31 #7
l