Avatar billede maxikoll Nybegynder
24. maj 2005 - 14:06 Der er 2 kommentarer

MS Project og estimat vs. forbrugt tid

Jeg er lidt ny i MS Project og skal derfor høre om der er et godt tip til, hvordan man har en 2 kolonner, hvoraf den ene indeholder estimatet på opgaven. Det kunne f.eks. være 10 timer. Så skal det være muligt at kunne angive i en anden kolonne forbrugt tid og det kan så f.eks. være 20 timer, MEN den må ikke ændre på det oprindelige estimat, kan man det?
Avatar billede maxikoll Nybegynder
24. maj 2005 - 15:32 #1
Er det oprindelig plan man skal bruge?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
24. maj 2005 - 17:24 #2
Jeg mener der er en std. kolonne du kan tilføje, der kan dette - jeg kan bare ikke huske hvad den hedder. Prøv at kigge Evt. kan du jo tage en af de ekstra talkolonner og ændre navngivningen på denne til oprindeligt estimat