Avatar billede ton_73dk Nybegynder
24. maj 2005 - 12:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adgangskode til Win. XP pauseskærm?

På et tidspunkt da jeg kørte Windows XP(home edition),kunne jeg under egenskaber for skærm sætte en adgangskode for lukning af pauseskærmen.

Efter jeg har reinstallerede min Windows XP(home edition) kan
pludselig ikke længer tilføje adgangskode til pauseskærmen?
Vh. Ton
Avatar billede shb Nybegynder
24. maj 2005 - 12:37 #1
Du vælger egenskaber ved højreklik på skrivebordet.
Her efter fanen Screensaver/pauseskærm og sætter et flueben i rubrikken for "beskyt med adgangskode ved fortsættelse".
Nu vil adgangskoden være den kode du har angivet for din profil (windows-tast+R -> "control userpasswords").

:)
Avatar billede ton_73dk Nybegynder
24. maj 2005 - 14:02 #2
Yeps der er den måde man gør det på. Problemt er bare, at når jeg er inde
på fanen pauseskærm er der ikke nogen menu(beskyt med adgangskode)til at
mærkere med flueben? Der er kun en afkrydsnings box der hedder: Vis velkomstside
ved  fortsættelse.

Det det jeg ikke helt fatter?
vh. ton
Avatar billede savle Nybegynder
24. maj 2005 - 16:26 #3
prøv at log ind som Administrator,