Avatar billede mustaphadk Nybegynder
04. april 2001 - 10:20 Der er 5 kommentarer

internettelefoni

jeg vil gerne vide om der er nogen der har erfaring med internet telefoni? jeg har prøvet hottelehone men den er ikke så god.
Avatar billede keysersoze Guru
04. april 2001 - 10:46 #1
der er desværre ikke så mange andre muligheder med mindre du bor i USA :o/

ellers skal du ud og betale for det
Avatar billede zhark Nybegynder
04. april 2001 - 11:39 #2
Hvis du taler om at ringe til alm. fast telefon... og det gør du formentlig!? Så er der ikke så mange muligheder, som keyseroze skriver, men - har du venner/bekendte i udlandet som har PC og er på nettet er det jo nemt og billigt at ringe over nettet, det kræver bare microfon og højtalere, så er der mange programmer!
Avatar billede ecotorben Nybegynder
04. april 2001 - 15:13 #3
Jeg går ud fra at du mener IP-telefoni. Det er ikke rigtigt noget på markedet endnu. IP-telefoner kan kun ringe til andre IP-telefoner. Hvis man skal kunne ringe til alm telefoner skal IP-telefonen stå bag en Windows NT server som kan kontere og route samtalerne ud på telefonnettet. Dette tilbydes bla. af et støre dansk netfirma til boligforeninger ol. Prisen for en IP-telefon er pt ca 3000-5000 dkr og telefonen er stor
Avatar billede keysersoze Guru
16. april 2001 - 18:49 #4
?????????
Avatar billede hotpop Novice
21. juli 2001 - 10:37 #5