Avatar billede slammer12 Nybegynder
23. maj 2005 - 21:41 Der er 2 kommentarer

Langsom Mac

Min Powerbook er blevet utrolig langsom, når jeg går på nettet.
Jeg har lavet en sammenligning med min gamle pc. Når jeg downloader den samme fil (printerdriver) på begge maskiner får PC'en ca. 200 K pr. sek. men mac'en kun får ca 11 K pr. sek.
Det sker meget tit, at browseren melder time out, når jeg prøver at vise en side.
Begge maskiner er tilsluttet en router og et kabelmodem til StofaNet. Normalt er Mac'en tilsluttet via en Airport Base, men for at kunne udelukke den, så er der kabel i begge maskiner lige nu.
Jeg har også prøvet at tage pc'ens kabel ud af routeren og kun have Mac'en tilsluttet - men uden held.

Er der nogen der har et bud på hvad der kan være galt?
Avatar billede egonspock Seniormester
23. maj 2005 - 21:50 #1
underligt. Hvilket OS kører du?
Avatar billede skwat Praktikant
28. maj 2005 - 16:23 #2
prøv at brug det kabel som du bruger i pc'en