Avatar billede flapper Nybegynder
04. april 2001 - 08:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2000 \"Der er kommet post ...\"

Hej

Jeg har et lille, men ireterende problem i Outlook 2000. Det handler om at jeg har sat den funktion til, hvor man får en dialogboks der siger\"Der er kommet post Vil du læse den nu\".

Det fungere egenteligt godt nok, men den er placeret længs oppe i venstre hjørne hver gang den popper op.

Hvordan indstiller jeg den så den kommer midt på skærmen.
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 09:16 #1
Jeg kan ikke finde nogle måder at gøre det på. Jeg tror ikke du kan få den til det.

Jeg synes jeg har været alt igennem.. Men vent lige og se om ikke der er en der har en fiks fidus...

Kee
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
04. april 2001 - 10:57 #2
I \'funktioner\' - \'indtillinger\' går du ind i \'E-mail indstillinger\' og fjerner \"hakket\" i \'Vis en besked ved modtagelse af ny post\'.
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 12:12 #3
fotograf
Den skulle ikke helt væk men bare placeres i midten af skærmen ;o)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
04. april 2001 - 15:01 #4
ups - læste vist ikke spørgsmålet helt - det har jeg ingen løsning på!
Avatar billede kee.... Nybegynder
05. april 2001 - 15:31 #5
Jeg har set lidt på det. Det er ikke mulighed for at gøre hvad du gerne vil.. Desværre :o(
Avatar billede flapper Nybegynder
05. april 2001 - 17:41 #6
Surt, men tak for forsøget