Avatar billede flem Nybegynder
23. maj 2005 - 14:18 Der er 5 kommentarer

Forsvunden NTOSKRNL.EXE fil

hej
Min win xp vil ikke starte lukkede perfekt dagen før
men nu følgendende meddelse inden start af windows

Windows kunne ikke starte, forde denne fil er beskadiger eller mangler <Windows-rod>\system32\ntoskrnl.exe
Geninstaller en kopi af ovenståene fil.

Nu har jeg en maskine mere der køre xp derfra hentede jeg den fil men det hjælper intet

HJÆÆLP
Avatar billede mtj111 Novice
23. maj 2005 - 14:22 #1
Prøv at sætte din Windows CD i, og vælg "reparer windowsinstallation" (Navnet kan variere...)

Michael
Avatar billede savle Nybegynder
23. maj 2005 - 16:07 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2005 - 20:06 #3
Det savle henviser til kan du bruge - husk dog på at det er NTOSKRNL.EXE du skal kopiere og ikke de filer der nævnes i linket... ;)
Avatar billede flem Nybegynder
24. maj 2005 - 15:00 #4
tak prøver det iaften
Avatar billede flem Nybegynder
04. juni 2005 - 19:18 #5
hejsa det ser ud til at blive rent kage mand med denne fil microsoft her flere sider om hvordan den genskabes så jeg kommer tilbage når jeg har prøvet det hele
Flemming