Avatar billede mule Nybegynder
29. oktober 1999 - 10:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad er fordelen ved Linux??

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad den store fordel er ved linux, i forhold til windows
Avatar billede ziber Nybegynder
29. oktober 1999 - 10:33 #1
hmmmm tjaa du har en meget større arbejdsflade, da dit skrive bord er enormt (uendeligt måske)

Derudover er Linux uhyre driftsikkert og bryder MEGET sjældent ned (har ikke selv været ude for det endnu)

Derudover har du den mulighed at du ovenpå din linux, kan installere win98 og NT. På den måde, kan du bruge din Linux, win98 og NT PÅ SAMME TID. Altså kan du bruge win98 programmer imens du bruger linux programmer, og hvis win98 bryder ned, påvirker det ikke din linux.

KONKLUSION:  LINUX tommel op

Avatar billede madsnordskov Nybegynder
29. oktober 1999 - 10:50 #2
Kan man gøre det den anden vej rundt... installere Linux på en win98?
Avatar billede ziber Nybegynder
29. oktober 1999 - 11:17 #3
ikke hvad jeg har hørt om, men det kan være.....
Avatar billede mjess Nybegynder
29. oktober 1999 - 11:35 #4
Man kan installere linux "ved siden af" Win98, men ikke "oven på"
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 1999 - 16:00 #5
Ja jeg kan også kun give tommes up til linux.
Avatar billede beltzer Nybegynder
29. oktober 1999 - 16:33 #6
http://www.winlinux2000.com der er et Linux system til Win98
Avatar billede beaviz Nybegynder
31. oktober 1999 - 10:32 #7
Linux er gratis!
Avatar billede ranger Nybegynder
07. november 1999 - 22:14 #8
>> mjess

Det kan du faktisk godt. Slackware har en miniudgave (ZipSlack) og en fuldblods Linux (BigSlack) der kan installeres på en FAT eller FAT32(!) partition.

<a href="http://www.slackware.com/zipslack/">http://www.slackware.com/zipslack/</A>

Slackware rulez!

/El Ranger.
Avatar billede herrk Nybegynder
09. november 1999 - 19:56 #9
SLACKWARE RULEZ

slack7 ud nu folkens