Avatar billede sandman_dk Nybegynder
23. maj 2005 - 06:21 Der er 4 kommentarer

19" fladskærm til spil

Jeg står og skal til at investere i en 19" fladskærm.

Jeg skal bl.a. bruge den til spil.

Jeg har hørt at sort ikke er sort på en TFT skærm, er det rigtigt?

Jeg har så også hørt/læst at Sony har lavet en skærm hvor sort er 99% sort... Altså bedre kan det næsten ikke blive...

Er Sony de eneste der er nået så langt med det 'sorte problem'?

Sony er lidt dyrere end de andre mærker, men de er måske lige det bedre?

Jeg har styr på respons tid og alt det der. Jeg er bare mest urolig for det 'sorte'...

Hvilken skærm ville I anbefale?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. maj 2005 - 07:09 #1
Jeg synes nok at jeg havde se dig før...

Hvad med lidt andet feed back ;-) Så er der også større chance for ander feedback i denne tråd...

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=sandman_dk&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede sandman_dk Nybegynder
23. maj 2005 - 11:57 #2
Hvad?? Jeg har jo kun fået kommetarer.. Hvordan skal jeg så afslutte dem... Måske ekspert.dk lige skal igang med at ændre det temmelig  ringe system de har.
Men okay....
Bare slet denne tråd, der er gudskelov andre steder man kan få information.
Avatar billede mach3 Nybegynder
23. maj 2005 - 20:04 #3
Hvis du vil have, at sort er så sort som muligt skal du kigge på skærme med PVA panel. Men disse skærme er ikke de bedste til gaming, da de har responstider, som nærmer sig de 100ms i praksis.

Derfor må du gøre op med dig selv, om sort er det vigtigste eller om du vil spille.

Hos Sony betaler du som sædvanligt ekstra for designet. Men det nye er, at de ikke længere er førende på området. Sony er mainstream på tft markedet pt.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. maj 2005 - 20:19 #4
Som sagt:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=sandman_dk&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
når DU ikke giver afslutning/Point/Feedback så skal du heller ikke forvente hurtigt ditto her...

På størstedelen af ovenstående har du (<sandman_dk> oprette spørgsmålet og så aldrig vendt tilbage på trods af diverse (brugvare) kommentarer/svar.

http://expfaq.1go.dk/?id=24#kan_ikke_give_point