Avatar billede royzr Nybegynder
22. maj 2005 - 22:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Server til Cm 01-02

hej

jeg har et problem med at hver gang jeg laver et netværksspil til Championship Manager 01-02 siger den spillet kunne ikke oprettes. Jeg aner ikke hvad man skal gøre. Jeg har en Dlink 604 router og den eneste sikkerhed jeg har er zonealarm. Men det er vidst noget med at portene 6667 TCP og UPD 6667 skal være åbne(er ikke sikker) men ved bare ikke hvordan man gør det i routeren. ved heller ikke om det zonealarm der blokere for det
OS: XP

på forhånd tak
Avatar billede cooldog_1 Nybegynder
24. maj 2005 - 10:24 #1
Prøv for det første at slå din Zonealarm fra og derefter prøv at oprette forbinelse mellem de 2 computer igen.
Hvis ikke det lige hjælper, så ven tilbage igen.
Avatar billede cooldog_1 Nybegynder
24. maj 2005 - 10:25 #2
Glemte lige noget!!
Slå din firewall fra på begge computer.