Avatar billede law-st Nybegynder
22. maj 2005 - 20:23 Der er 5 kommentarer

Gratis upload?

Hey,.. Er der nogle der kender en side, hvor man kan uploade sine egne billeder gratis.. Altså f.eks. få et billede fra min computer ned på min mobil gratis...
Avatar billede law-st Nybegynder
22. maj 2005 - 20:38 #1
HELLO? :'(
Avatar billede law-st Nybegynder
22. maj 2005 - 20:39 #2
altså, jeg skal gå på nettet med min mobil for at hente billedet..
Avatar billede tomb3 Nybegynder
26. maj 2005 - 17:23 #3
www.hotmobil.dk der kan du gratis...
Avatar billede wadstroem85 Nybegynder
24. januar 2006 - 23:48 #4
hvad gør man så hvis man ikke har wap??! for min har hverken wap eller IR (indforrød) kun GPRS *snøft* Kunne så godt tænke mig et billede af min kæreste på mobilen *sf* ;-)
Avatar billede tomb3 Nybegynder
25. januar 2006 - 11:34 #5
Hvis du har GPRS har du vel også WAP?

Prøv at sende en besked med:
GPRS til 1208

Så vil du få en gratis WAP-opsætning.