Avatar billede mickerz Nybegynder
04. april 2001 - 00:21 Der er 5 kommentarer

Win 2000 fryser

Hejsa!!

Jeg har installeret både Win 98 SE og Win 2000 på henholdsvis drev c: og d:.
Probelmet er at min Win 2000 fryser. Det kan ske 5 min. efter start men også
lang tid efter. Min Win 98 SE gir\' ingen problemer. Nogle ideer til hvad der
kan være galt??

Mvh. Michael Mortensen
Avatar billede handmade Nybegynder
04. april 2001 - 00:36 #1
Har du prøvet at kigge i systemloggen. Den kunne give et fingerpeg om hvor du skal kigge efter fejl (kontrolpanel-computeradm-logføring-systemlog)
Avatar billede thomzen Nybegynder
06. april 2001 - 11:06 #2
GRAFIKKORTET!!!

Arjz, er ikke helt sikker.. men jeg har haft samme problem... Hver gang der kom et popup vindue (kunne være når man trykker på start) så fryser den..

find andre drivere, eller et andet grafikkort? :-)
Avatar billede sasdk Nybegynder
06. april 2001 - 14:00 #3
prøv at komme med nogen specifikationer på dit hardware... Eksempelvis kan nogle ATA-controllere være rigtig trælse sammen med win2k
Avatar billede sasdk Nybegynder
06. april 2001 - 14:01 #4
det skulle have været et svar :)
Avatar billede bossen34 Nybegynder
06. april 2001 - 22:30 #5
hvis dit skærmkort er et med nvidia chipset så SKAL du bruge detonator 3, det er den eneste der virker, jeg spurgte microsoft og de fortalte at det SKULLE være den nye detonator 3 fra nvidia´s hjemmeside