Avatar billede fipsen Nybegynder
22. maj 2005 - 09:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Import fra Outlook Express - windows vers

Endelig har fået udskiftet min gamle pc med en suuuuber dejlig Mac Mini med Tiger installeret - det er skønt

Er det muligt at importere sine gamle mails i outlook expres fra windows maskinen og ind i "mail" på mini'en?

Jeg har gemt min "indbakke.dbx" på en cd, men kan ikke lige finde ud af og hente mails'ene ind i "mail".
Avatar billede egonspock Seniormester
23. maj 2005 - 01:17 #1
Det er muligt at du skal gennem netscape og importere dine expres-mails til den først, og så derefter importere fra netscape til Mail.
Avatar billede jensch Nybegynder
02. februar 2006 - 10:22 #2
Det står i denne artikel fra Microsoft:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;311129
Avatar billede fipsen Nybegynder
04. februar 2006 - 08:05 #3
Hej Jensch

Jeg har glemt alt om dette spørgsmål og i sin tid accepteret at jeg ikke kunne få mine gamle mails med ind i den nye verden. Min gamle pc er bortskafft, så for mig er det ikke aktuelt længere, men måske for andre switchers.... Tak for svaret.