Avatar billede jan1954dk Nybegynder
22. maj 2005 - 00:11 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Åbner flere hjemmesider

Hvor eller hvordan kan jeg instille min skærm således at de nye vinduer har samme størelse. Eks:Når jeg åbner for min ejen hjemmeside så fylder den skærmen helt ud men når jeg så åbner for andre hjemmesider så er de vinduer mindre
Avatar billede roenving Novice
22. maj 2005 - 04:09 #1
Du skal bare lære browseren det !o]

1. Åbn et nyt browser-vindue (det må _ikke_ være maksimeret, altså skal det have muligheden for at maksimere ved siden af lukke-krydset !-)

2. Flyt det manuelt, så det er i øverste venstre hjørne.

3. Lav størrelsen om ved at trække i nederste højre hjørne, så det fylder hele skærmen.

4. Luk ALLE andre browservinduer, og luk derefter dit resizede vindue !o]

Mine browser-vinduer fylder altid hele skærmen, så det er lykkedes mig at lære den det !-)
Avatar billede jan1954dk Nybegynder
22. maj 2005 - 10:14 #2
Jeg tror faktisk det hjalp. Tak for hjælpen, så jeg sender de 20 point
Avatar billede roenving Novice
22. maj 2005 - 12:15 #3
-- og jeg takker for point ;~}