Avatar billede eptoz Nybegynder
21. maj 2005 - 11:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

de filer som ligger i C:\WINDOWS\Temp skal man bruge dem?

Tjaaa.... som sagt vil jeg gerne lige høre om der var en som vidste om de filer som ligger i C:\WINDOWS\Temp skal man bruge dem?

ehmm... det er bare fordi de fylder pænt meget, og så ville jeg bare høre om jeg kunne slette dem uden der sker noget? :D

- TAK :D
Avatar billede haverslev Novice
21. maj 2005 - 11:25 #1
Dem kan du roligt slette (kun indholdet - ikke mappen) :)
Og lidt mere:
Start stifinder - ”windows tast + E ” - klik på Funktioner, klik på Mappeindstillinger, klik på faneblad Vis.
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper" – Anvend.
Find derefter disse mapper og slet indholdet i dem
C:\Documents and Settings\NAVN\Lokale indstillinger\Temp
C:\Documents and Settings\NAVN\Lokale indstillinger\Temporary internet files
Avatar billede serverservice Praktikant
21. maj 2005 - 12:17 #2
Kan ikke være mere enig - det er osse de mapper der trækker en masse snavs ned på din pc når du er på internettet.
Derfor er det en rigtig god ide at installere et program som kan tømme dem automatisk f.x. Ie prvacy keeper http://www.browsertools.net/downloads/IEPrivacyKeeper.exe
- det er med til at holde din pc ren
Avatar billede trold1 Nybegynder
21. maj 2005 - 13:27 #3
Husk også indholdet af denne mappe

C:\Documents and Settings\NAVN\Cookies
Avatar billede serverservice Praktikant
21. maj 2005 - 13:31 #4
...tilføjer - hvor man skal bevare cookies fra de sider hvor man har en brugerprofil f.x. eksperten - sådan at du kan logge på igen automatisk - alle andre bør slettes -
Du kan bruge ie privacy keeper til at godkende dine faste cookies
Avatar billede eptoz Nybegynder
21. maj 2005 - 15:55 #5
tusind tak :D ahh... dejligt at blive "clean" igen :)
Avatar billede haverslev Novice
21. maj 2005 - 16:00 #6
Lidt info, det er ikke dig, der skal lægge et svar. ;)
Den/de der er kommet med løsningen på dit problem, beder du om at lægge et svar.
Når det er gjort, markere du personens navn og acceptere svar, så er spørgsmålet lukket korrekt ;)
Avatar billede haverslev Novice
30. juni 2005 - 22:12 #7
Kan spørgsmålet lukkes ?
Avatar billede trold1 Nybegynder
15. juli 2005 - 22:51 #8
Hallo er der liv derude?