Avatar billede baruch90 Nybegynder
21. maj 2005 - 08:50 Der er 3 kommentarer

Program, der kan åbne excel filer og fungere ligeså godt som exce

Hej eksperter.

Jeg har et problem, jeg håber I kan hjælpe mig med at løse. På min skole, har computerne microsoft excel, men det har min computer derhjemme ikke. Den har noget der hedder microsoft works regneark, men med dette program kan jeg ikke åbne de grafer, som jeg har lavet på min skole og gemt. Jeg har også openoffice, men det kan heller ikke åbne filen.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
21. maj 2005 - 09:52 #2
Du kan på skolen gemme filen i forskellige formater, prøv om du kan bruge et af dem.
Avatar billede jkrons Professor
21. maj 2005 - 10:51 #3
Hvis OpenOffice ikke kan åbne din version af regnearkene, og du ikke bare skal kunne se dem, men også arbejde med dem derhjemme, tror jeg at den eneste mulighed er, at du investerer i Excel. Med mindre duaselvfølgelig har et andet regneark i et format, som Excel kan gemme i. Problemet er, at Excel godt nok kender mange forskellige formater - men at ikke mange af dem er aktuelle regnearksformater, som kan åbnes i aandre, moderne regnearksprogrammer.