Avatar billede webbabes_dk Nybegynder
19. maj 2005 - 21:21 Der er 2 kommentarer

Søger programmør af PHP til siden www.webbabes.dk

vi søger en der er god til pgrammering i sær PHP evt. html på hjemmesiden www.webbabes.dk
Du bliver selvfølgelig med ejer af siden / konceptet som vi er to om foreløbig dit job ville være og lave siden hurtigere letter for os og sætte babes ind... virker det som noget for dig skriv til webbabes@webbabes.dk  - du kan selvfølgelig se hva siden er for noget på www.webbabes.dk

mvh. webbabes.dk / Nicklas & Dan
Avatar billede esbar Nybegynder
19. maj 2005 - 22:53 #1
Mere info tak, og er der betaling i det?
Avatar billede sthen Nybegynder
20. maj 2005 - 00:14 #2
Tilsyneladende ikke:

WEBBABES.DK SØGER

ER DU GOD TIL HJEMMESIDER
Kan du: html, php.
Dit job vil bestå af og gøre siden hurtigere, progamere nye ting og idéer. At du vil gøre det gratis da webbabes.dk foreløbig ikke har nogen indkomst, men du vil selvfølgelig blive belønnet med at være MEDEJER af webbabes.dk som vi håber på senerehen kan blive en lille indtægtskilde.