Avatar billede playcs Nybegynder
19. maj 2005 - 15:51 Der er 13 kommentarer

CBB - uærlig telefoni

Hey venner!

Jeg er én af de utallige mange kunder hos CBB som har været ramt af deres KÆMPESTORE problem hvor de ganske enkelt tømmer ens konto for penge. Hver eneste krone og øre. Jeg har snakket med samtlige supportere derinde samt snakket med "Supervisoren" for Kundesupport. Det eneste de gør er at reportere fejlmeldningen til deres "teknikere". Det har stået på 1 mdr. nu hvor jeg ikke har kunne snakke fordi jeg har 0,- på min konto.

Mine spørgsmål lyder så:

-Hvad synes I egentlig om CBB Mobil?
-Er der nogle der har haft lignende eller andre problemer med dem?
-Har jeg egentlig nogle rettigheder som forbruger? Det drejer sig om ca. 200,- som de tømte og jeg ikke har fået tilbage endnu.

Desuden kan de ikke give mig mine penge tilbage fordi de ikke kan finde ud af at regne beløbet som de skylder mig sammen Hvor er vi egentlig henne hvis det ikke kan lade sig gøre for sådan firma at plusse og minusse et par tal? Det undrer mig..?

Jeg synes personligt selv at jeg har haft en KÆMPE tålmodighed. Jeg synes bla. også at hvis I nogensinde skal skifte eller oprette et mobil-abbonement, så gør det ALDRIG hos CBB Mobil..

Det var vidst alt? Lad debatten begynde!

PlayCs
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. maj 2005 - 16:05 #1
Surt, klag til forbruger styrrelsen. Skift til TelMore, det har virket fint for mig i et par år.
Avatar billede dyrbye Praktikant
19. maj 2005 - 16:22 #2
Skift til www.Unotel.dk
oprettelse 99,- = 99,- kr taletid
65 øre/min (56 øre/min hvis du også tilmelder fastnet)
16 øre/sms
fri sms 89,- / mdr
0,- kr i abonnement
intet minimumsforbrug
tilmelder du din kone/kæreste/mand/forældre til samme konto taler I sammen gratis (dog opkaldsafgift på 25 øre ligesom alle andre)
kundeservice virker altid hurtig og kompetent
Avatar billede boxer Nybegynder
19. maj 2005 - 16:45 #3
Dyrbye - dit link vil jeg da lige tjekke :o)

Når de har tømt din konto kommer jeg til at tænke på tyveri. Det er ikke sikkert at politiet kan/vil tage sig af det, men jeg ville anmelde det. Har du noget korrespondance du kan vedlægge?
Avatar billede dyrbye Praktikant
19. maj 2005 - 17:17 #4
Der er andre der har problemer

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=22231
Avatar billede sardinen Nybegynder
19. maj 2005 - 22:18 #5
Avatar billede jps6kb Novice
20. maj 2005 - 08:15 #6
Jeg har læst om det på jp.dk, men må indrømme at jeg ikke har mærket til problemet.. har haft et enkelt udestående med dem.. for 4 år siden, men det blev løst ret hurtigt fra deres side..
Men det er selvfølgelig total uholdbart at kundernes penge bare 'forsvinder'..
Avatar billede spif2001 Nybegynder
20. maj 2005 - 11:48 #7
Avatar billede dmcn Praktikant
20. maj 2005 - 12:02 #8
Jeg havde faktisk overvejet at skifte til CBB efter snart 5 år hos Oralia, men efter de nævnte artikler samt truslen om sagsanlæg fra chefen, har jeg opgivet det indtil videre. Den slags "kundeservice" vil jeg ikke røre med en ildtang.
Avatar billede boxer Nybegynder
20. maj 2005 - 14:48 #9
spif2001> Ja det lyder jo lidt hårdt og kan nok diskuteres hvor smart en udtalelse det er. CBB skulle have lukket den sag for længst. Det er jo direkte uprofessionelt at lade en sag gå så vidt.
Jeg synes faktisk at playcs skulle kontakte forfatteren af omtalte artikel og fortælle sin historie samt kontakte CBB direktøren og bede ham om at klappe hesten og få orden i regnskaberne inden han truer med retssag. Sikken en idiot.
Avatar billede ravnemor Juniormester
21. maj 2005 - 02:46 #10
Jeg havde en sag kørende med dem gennem teleankenævnet for min søn da han var under 18 år. Han fik medhold, så forhør dig gennem ankestyrelsen, men er ikke sikker på de tager sager under 500 kr. Du kan læse mere her http://www.teleanke.dk/t2w_256.asp

CBB kender jeg for at drive meget aggresiv markedsføring mod unge og vil ikke anbefale dem til selveste djævlen.
Avatar billede goaul Praktikant
21. maj 2005 - 04:12 #11
Jeg har Tele2 - sætter et par hundrede kroner ind på min taletid online - får at vide ved opringning når der er under 10 kr. tilbage - kan til enhver tid online se hvor meget der er på min taletidskonto - se det kan aldrig gå helt galt. *S*
Avatar billede trekkies Juniormester
21. maj 2005 - 10:16 #12
Jeg har CBB lige nu og har været kunde hos dem siden 2002, har aldrig haft problemer med dem, så jeg har kun positive ting at sige om CBB.

Jeg skirfter ikke selskab med det samme, bare fordi at de får "lidt" dårlig reklame, næsten alle firmaer får dårlig reklame i deres levetid.
Avatar billede trekkies Juniormester
13. juli 2005 - 15:32 #13
Hvordan går det?

Husk at du kan lukke nogle af dine spørgsmål.