CBB - uærlig telefoni
Hey venner!Jeg er én af de utallige mange kunder hos CBB som har været ramt af deres KÆMPESTORE problem hvor de ganske enkelt tømmer ens konto for penge. Hver eneste krone og øre. Jeg har snakket med samtlige supportere derinde samt snakket med "Supervisoren" for Kundesupport. Det eneste de gør er at reportere fejlmeldningen til deres "teknikere". Det har stået på 1 mdr. nu hvor jeg ikke har kunne snakke fordi jeg har 0,- på min konto.
Mine spørgsmål lyder så:
-Hvad synes I egentlig om CBB Mobil?
-Er der nogle der har haft lignende eller andre problemer med dem?
-Har jeg egentlig nogle rettigheder som forbruger? Det drejer sig om ca. 200,- som de tømte og jeg ikke har fået tilbage endnu.
Desuden kan de ikke give mig mine penge tilbage fordi de ikke kan finde ud af at regne beløbet som de skylder mig sammen Hvor er vi egentlig henne hvis det ikke kan lade sig gøre for sådan firma at plusse og minusse et par tal? Det undrer mig..?
Jeg synes personligt selv at jeg har haft en KÆMPE tålmodighed. Jeg synes bla. også at hvis I nogensinde skal skifte eller oprette et mobil-abbonement, så gør det ALDRIG hos CBB Mobil..
Det var vidst alt? Lad debatten begynde!
PlayCs