Avatar billede krestenbuch Nybegynder
19. maj 2005 - 12:36 Der er 4 kommentarer

Mit internet virker ikke.

Hej
Jeg har en Dell Inspiron 2500 med Windows 2000.

Mit internet virker ikke. I kontrolpal. -> ... -> lanforbindelse står der at maskinen er tilsluttet internettet, men browseren finder ikke noget.

Håber det er et simpelt problem.

Mvh Kresten
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. maj 2005 - 13:02 #1
Først skal du lige hente de to programmer her:
http://cexx.org/lspfix.htm - http://cexx.org/lspfix.zip

http://news.swzone.it/swznews-9826.php

Læg dem på dit skrivebord, i en mappe, så du kan finde dem frem, hvis der bliver brug for det. Her kan de ligge og vente på, at du evt. får brug for det.

Følg denne anvisning, men kun hvis du mister din forbindelse til Internettet:
Kør først LSPfix
Pak filen ud, kør programmet, sæt flueben i "I know what I am doing" klik på finish, så burde det virke igen.
Gør det ikke det, så prøv det andet program, klik først på Reg-backup, og gem en kopi af din regdatabase, når det er slut klik på Fix, når den er færdig genstart og så skulle du gerne kunne komme på nettet igen.
Avatar billede krestenbuch Nybegynder
19. maj 2005 - 13:16 #2
Hej Anders. Hvordan kan det være at det er nødvendigt?
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. maj 2005 - 13:36 #3
Det kan være en beskadiget fil i dit system. De to programmer reparerer de filer, så du igen kan surfe.
Avatar billede sakul Praktikant
22. maj 2005 - 22:23 #4
hej Andersen.  jeg har det samme problem, og jeg har prøvet det to her nævnte programmer uden succes..... min anden pc vil ikke være på nettet mere..selvom ikonet i processlinien siger at jeg er online....?