Avatar billede didwillis Nybegynder
19. maj 2005 - 11:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen adgang til enkelte websider

Hej!
Jeg har fået min computer renset for snavs efter udmærket hjælp på E, men har et problem:

Jeg får ikke adgang til sider der kræver logon såsom Hotmail, skolens campusnet og netbank.

Jeg har forsøgt at finde en indstilling i I.E., i netværksforbindelser og i mine spywareprogrammer - men uden held(Jeg ved dog ikke om jeg har forsøgt alt...). Har også forsøgt at bruge Opera, men det hjælper heller ikke. Nogen der har et bud på hvad der typisk kan være slået til?
Avatar billede venturer Nybegynder
19. maj 2005 - 11:23 #1
Prøv at kigge i filen "hosts".
Den finder du her: c:\windows\system32\drivers\etc\

Filen hedder bare "hosts" (ingen filtype endelse).
Åbn den i notesblokken og sørg for at den eneste linie der står der i er:

127.0.0.1      localhost

Alt det der starter med # er principielt ligemeget.
Avatar billede didwillis Nybegynder
19. maj 2005 - 11:32 #2
Der stod ikke andet end en masse tekst og nogle eksempler med # - det har jeg fjernet så der kun står 127.0.0.1 localhost. Der er stadigt ingen tilgang til siderne - netbank får jeg f.eks. bare "siden kan ikke vises"...
Avatar billede didwillis Nybegynder
26. maj 2005 - 10:42 #3
Jeg har stadigt ikke fået tilgang til krypterede sider - det er top frustrerende. Hverken min internet udbyder eller min netbank kan hjælpe - er der ikke noghen der har et forslag?

Hvordan får man tilgang til alle krypterede sider???

Please help!!
Avatar billede didwillis Nybegynder
22. august 2005 - 11:12 #4
luk
Avatar billede p_r Nybegynder
01. august 2006 - 13:50 #5
Hej!

Har du løst problemet?

Jeg har nemlig samme problem..

Pernille.