Avatar billede darkangel-dk Nybegynder
18. maj 2005 - 20:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MEGA LAG! aner ikke hvorfor

hmm ... når jeg spiller cs (internet firstperson shooter game)..
plejede jeg at have en ping på cirka 40 ...
men nu er den røget op på 100 med spike lag (Dårlig forbindelse)

nogen der har et MEGET godt råd ?
Avatar billede polle007 Nybegynder
20. maj 2005 - 10:01 #1
Hvis du forventer flere svar her på Eksperten, bør du nok kigge lidt på dine tidligere spørgsmål
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=darkangel-dk&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede eurotic Nybegynder
31. maj 2005 - 12:33 #2
Ja det er pænt dårlig stil det der.
Avatar billede darkangel-dk Nybegynder
08. maj 2010 - 19:07 #3
fuck nu af med det der "Smarttalk"