Avatar billede ulriknygaard Nybegynder
18. maj 2005 - 14:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvor finder jeg min udbyders id

Hej

Jeg har fornylig købt en Zonet 4 port router, da vi var
4 gutter samlet, og skulle holde gamer aften, men så ville den heller ikke længere, vi kunne godt se hinanden, ingen problem, problemet ligger, da vi skulle ud på nettet og spille, da min router har indbygget firewall, og den kan selvfølgelig ikke slåes fra, kunne vi ikke få serverene at se, da min router blokerede for det, mit spørgsmål er..... hvor finder jeg de ip adresser, kender i et godt link, så jeg kan komme videre,
spillet hedder Wolfenstein enemy territory.

På forhånd tak

Ulrik
Avatar billede kenp Novice
18. maj 2005 - 14:31 #1
Du skal da ikke bruge din udbyders ID men nærmere vide hvilke porte som spillet bruger for at kunne forwarde dem.
Avatar billede heeweb Nybegynder
21. maj 2005 - 13:00 #2
minip.dk kan du find den ip adresse du køre på lige nu...
Avatar billede ulriknygaard Nybegynder
05. november 2005 - 08:06 #3
har fået det til at virke
kenp smider du lige et svar
Avatar billede kenp Novice
05. november 2005 - 13:23 #4
ping.