Avatar billede cool-wil Nybegynder
18. maj 2005 - 10:05 Der er 5 kommentarer

Web designer søges

Sms2go.dk ( virker ikke endnu) søger en kompetent webdesigner der vil hjælpe os med at designe "ansigtet udadtil" på vores nye portal.

Planen er at åbne en side hvor folk kan søge på nettet, få en masse gratis services, altså en full blown portal, desuden vil der være nogle betaling services, herfra kommer vores profit.

Vi søger en designer der kan og vil hjælpe os i opstarts fasen, og evt. blive en fast del af vores team, hjælpe med andre opgaver osv.

Da vi er i opstarts fasen, kan vi ikke p.t tilbyde løn, men den rette person kan blive medejer af portalen, og efterfølgede få del i de betalende kunder vi nu engang får.

Ideen er fastlagt, og vi mangler bare en person der vil hjælpe os med at udføre den.

Hvis du er intersseret så bedes du sende referencer til wil@majsefugl.dk plus et par ord om dig selv.

Vi holder til i københavn, men da vi skal arbejde på nettet er det ikke et problem hvis du bor i jylland osv.

lad os snakke sammen, og finde et fornuftigt grundlag til at arbejde sammen, for derefter at gå igang..

christian/
Avatar billede doodoo Novice
23. maj 2005 - 13:32 #1
zzzzz
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
31. maj 2005 - 21:34 #2
url: www.tc-design.dk
contact: contact@tc-design.dk
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
31. maj 2005 - 22:23 #3
mail mig på rasmusvj@hotmail.com for uforpligtigende tilbud. husk at meddel reference.
Avatar billede larsfinnerup Nybegynder
22. juni 2005 - 22:52 #4
Mail mig på lars@bechnygaard.dk, skriv fx. ref eksperten.dk i emnet !
Avatar billede doodoo Novice
23. juni 2005 - 12:15 #5
Stop med at poste - jeg har endnu ikk fået be/afkræftelsen