Avatar billede oblivion Nybegynder
28. oktober 1999 - 23:11 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Forkert Windows Update!

Jeg har installeret Windows 98 (English) med internet-forbindelse og har derefter aktiveret Windows Update, men mit problem er at jeg får den danske udgave af Windows Update.

Kan det være fordi at Regional Settings er sat til dansk og hvis det er hvordan løser man problemet uden at ændre Regional Settings til engelsk.
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. oktober 1999 - 23:47 #1
I IE skal du går op i Tools -> options. Derefter skal du vælge knappen "Languages". Her skal du sørger for at det er [English] som står øverst på listen.

Når du har gjort det skulle du gerne blive smidt ind på den engelske side af Windows Update.
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
29. oktober 1999 - 07:25 #2
Det kan godt være at du får den forkerte windows update, men Microsoft kontrollerer at du får den rigtige udgave, den får du så.
Avatar billede hobbez Nybegynder
29. oktober 1999 - 08:34 #3
Avatar billede oblivion Nybegynder
30. oktober 1999 - 00:20 #4
Tak for hjælpen.

www.eksperten.dk rulez! :-)