Avatar billede seabag Nybegynder
18. maj 2005 - 02:20 Der er 2 kommentarer

Power-up w/ spacebar virker ikke mere?

Hejsa venner!

PROBLEM:
Jeg kan ikke powerup with spacebar mere.

Den har kørt smukt med den funktion i 1-2år, og så begyndt den ligpludselig ikke at virke en gang i mellem, nogle dage virkede den, andre ikke, og så nu helt holdt op med at starte op når jeg nakker spacebar i bund... så må nu bruge power knappen på kabinet, hvilket stinker af lort... :) Det SKAL være luxuz...

INFO:
Jeg bruger Cordless Desktop fra Logitech (både keyboard og mus)
Motherboard: ASUS A7A266

LØSNING:???
Jeg har prøvet at smide nye batterier i keyboarded, men det har ikke hjulpet. Har tjecket at funktionen stadig er slået til i bios. har formateret systemet, men det har HELLER ikke hjulpet.

Jeg forstår ikke hvorfor det ikke virker mere, har andre været udsat for det samme eller lignende? Eller har i nogle gode råd til hvad jeg evt kan prøve at gøre...

Masser af point, til den/dem der hjælper mig, med det rigtige svar!

Med Venlig Hilsen
Ulrik
Avatar billede moreless Nybegynder
18. maj 2005 - 04:55 #1
har du prøvet med et andet tastetur?
Avatar billede seabag Nybegynder
18. maj 2005 - 21:36 #2
nej moreless, men du kommer med et tastatur, på fredag og så prøver vi dér...

Men ellers er der nogle ANDRE, der har nogle gode hints'?