Avatar billede mortendalby Nybegynder
17. maj 2005 - 23:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Spørger efter Password,og det skal den IKKE

Jeg har oprettet et ActiveX element som installere root certifikat på klientcomputeren. Jeg har modificeret mit Citrix Webinterface så det ligger som et link derinde. Når så min testbruger trykker på linket spørger den efter brugernavn og password.
Jeg har været inde og enable anonymous acces, men så melder den fejl nr. 401.3 når jeg browser den???
IUSR_xxx har Read & Execute rettigheder.

Har i nogle forslag til hvordan jeg løser problemet?
Avatar billede mortendalby Nybegynder
17. maj 2005 - 23:48 #1
Jeg kan kun benytte linket hvis jeg sætter x i Integrated Windows authentication, og så skal jeg taste password :(
Avatar billede mortendalby Nybegynder
30. september 2005 - 12:43 #2
Øv