Avatar billede mpskive Nybegynder
17. maj 2005 - 12:27 Der er 9 kommentarer

Batteri laptop

Min bærbare pc (3 et halvt år gammel pentium3, 1000mhz, 256mb ram) er fornlyligt begyndt kun at lade batteriet 60%. Jeg har i opsætning benyttet et funktion vedr. batteri-optimering. Derved aflades batteriet hvorpå det genoplades. Dette har dog ikke givet nogen forbedring. Findes der andre løsninger? Kan det betale sig at købe nyt batteri eller bør jeg købe ny og mere tidssvarende pc?
Avatar billede vistodk Nybegynder
17. maj 2005 - 12:31 #1
du kan sagtens købe et nyt batteri - gør det vie nogle af de danske webshops, for orginale kan godt være dyre.  Men check orginalprisen først.  Hvis det er en 1000 mhz og det er til privatbrug, så ville jeg ikke anbefale mine kunder at købe en ny, men mindre de havde penge nok og gerne vil spille på den også
Avatar billede huset Praktikant
17. maj 2005 - 13:20 #2
Tjek på batterier.dk
Avatar billede vistodk Nybegynder
17. maj 2005 - 14:02 #3
jeg så engang der var en artikel på www.sparmere.dk om - se evt der - tror det hed batteribyen
Avatar billede huset Praktikant
19. maj 2005 - 18:48 #4
Hvadså?
Avatar billede huset Praktikant
22. maj 2005 - 19:32 #5
Hvordan ser det ud??
Avatar billede huset Praktikant
29. maj 2005 - 09:17 #6
Er tiden moden til at høre lidt feedback, eller få lukket spørgsmålet, hvis dette ikke længere er til gavn for dig??

Vi gør sådan
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede huset Praktikant
29. juni 2005 - 17:08 #7
Er tiden moden til at høre lidt feedback, eller få lukket spørgsmålet, hvis dette ikke længere er til gavn for dig??

Vi gør sådan
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:47 #8
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 09:08 #9
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar