Avatar billede hyldgaard Nybegynder
16. maj 2005 - 18:25 Der er 9 kommentarer

Partner til opstart af hosting firma

Hej

Jeg søger en partner / medarbejder der har kendskab til server hosting. Jeg har især brug for en der har et godt kendskab til lunix. Planen er at jeg vil tilbyde hosting service indenfor følgende områder:
- Spam og Virus scanning af e-mail (Linux)
- Hosted Exchange Server 2003 (Windows)
- Remote Backup (Linux og Windows)
- Blackberry Server (Windows)

Du behøver ikke at komme med en stor pose penge bare du har vil bruge din tid imod at du får en andel i firmaet. Som sagt skal du have et indgående kendsbal til et eller flere af ovenstående produkter, og så gør det ikke noget hvis også er en god sælger.
Firmaet vil rent fysisk blive placeret i Nordjylland.

Hyldgaard - jhp[@]mitea[dot]dk
Avatar billede vistodk Nybegynder
16. maj 2005 - 19:57 #1
er det web eller serverhosting?
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
16. maj 2005 - 20:00 #2
Serverhosting idenfor ovenstående områder.
Avatar billede vistodk Nybegynder
16. maj 2005 - 20:02 #3
jeg kender en del til serverhosting på MS siden. Har et par kunder kørende med både hosted exchange og terminalserver.  Jeg kan ikke smide penge i projektet, men jeg vil gerne være med som medarbejder - også evt. på deltid eller efter behov.

du kan evt se mere om hvad jeg kan på denne min hjemmeside www.ncsc.dk
Avatar billede vistodk Nybegynder
16. maj 2005 - 20:03 #4
hvor i DK er det foresten?
Avatar billede vistodk Nybegynder
16. maj 2005 - 20:03 #5
Damm - lære jeg snart at læse jeres spørgsmål  -- det står det jo allerede :-)
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
16. maj 2005 - 20:29 #6
vistodk -> jeg kan se at du har noget kørende, jeg er mest ude efter en som har kendskab til Linux, da jeg gerne vil tilbyde at scanne virksomheders mail for spam og virus, og det havde jeg tænkt mig skulle være med enten en ren software løsning baseret på SpamAssassin eller en hardware enhed så som fx. http://www.barracudanetworks.com/
Har du noget kendskab til disse produkter ?
Avatar billede vistodk Nybegynder
16. maj 2005 - 20:41 #7
jeg kender en del til SpamAssassin på admin level, men ikke til opsætningen af det.  Det er et RIGTIG godt software - det eneste der slår det er Trends gatewayløsning, men det koster også RET meget mere.
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
18. maj 2005 - 00:06 #8
vistodk -> ved du om det er muligt med SpamAssassin, at lade forskellige firmaer, via et web inerface, logge ind netop kun på deres domæne, og lave forskellige indstilliger ?
Jeg vil også vide om man kan opdele filteret i 3 zoner: Spam, måske Spam og ikke Spam. Fx Spam mere en 8 point, måske Spam 4 - 8 point, og ikke Spam under 4 point ?
Avatar billede vistodk Nybegynder
18. maj 2005 - 00:38 #9
1 - nej - desværre ikke
2 - ja - den får point efter deres regelsæt, så du kan godt sige
0-20 point = ikke spam
21-50 point - måske
51 -> sikkert spam