Avatar billede -ace Nybegynder
16. maj 2005 - 16:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Begynderhjælp til Pix 501

Goddag

Jeg har netop fået en Pix 501 firewall, da jeg skal til at lære det at kende. Jeg fik sat den op, og med den forudindstillede config kørte det hele bare. Men:
Har aldrig rigtigt rodet med Pix før, derfor inder jeg det meget rodet.
Har begynder viden og erfaring inden for routere og switche, men da de ikke kører på samme IOS hjælper det mig ikke..

Men altså, nogen der har nogle geniale begynderguides liggende ?
Har søgt både på google og cisco, men kan intet ordenligt finde.

Jeg skal simpelthen lære pix at kende, lære at konfigurere den osv osv.

Jeg håber virkelig i kan hjælpe, da jeg også gerne ville opsætte den rigtigt herhjemme ;o)

Pft

-A
Avatar billede skau Nybegynder
16. maj 2005 - 17:12 #1
Lytter lige med
Avatar billede langbein Nybegynder
16. maj 2005 - 17:44 #2
I hvert fall noe info:
http://www.techsoup.org/howto/articlepage.cfm?ArticleId=592
Legg eventuelt mer utdypende spørsmål ut i fra dokumentasjonen.
Avatar billede -ace Nybegynder
16. maj 2005 - 20:49 #4
Well, har da lige et lille spørgsmål:
Hvordan enabler jeg loggin, så jeg kan se hvad der sker ?
Avatar billede abruhn Nybegynder
17. maj 2005 - 14:37 #5
Hej

på Cisco's hjemme side er en Quick Start Guide, her er et link

http://www.cisco.com/en/US/products/hw/vpndevc/ps2030/products_quick_start_book09186a00801e89ae.html
Avatar billede langbein Nybegynder
18. maj 2005 - 12:23 #6
svar
Avatar billede a_loop Nybegynder
18. maj 2005 - 22:42 #7
er der nået du kikker efter fx vpn eller
Avatar billede -ace Nybegynder
27. maj 2005 - 13:53 #8
Fandt ikke hvad jeg skulle bruge :(
Avatar billede toontech Nybegynder
23. juni 2005 - 23:12 #9