Avatar billede step2net Nybegynder
16. maj 2005 - 15:24 Der er 1 kommentar

Alternativ til XP style.

Hej..

Jeg har noget på min PC, hvor man kan bruge "styles" til Windows XP uden StyleXP.

Nu er det sådan at en af mine venner også gerne vil have det, og jeg kan ikke huske hvor jeg fik det, er der nogen af jer der kan hjælpe mig?
Det var vidst nok bare nogle filer som jeg skulle lægge ind i nogle mapper i C:\windows.

På forhånd tak.
Avatar billede why Nybegynder
17. maj 2005 - 15:44 #1
Det er ganske sandt, at man StyleXP langtfra er en nødvendighed for at "style" dit xp-skin. Ud fra dine oplysninger er det dog nærmest umuligt at regne ud, hvad det er du har skinnet din xp med. Lad mig i stedet udnytte muligheden for at reklamere for det helt fantiske apple skin som programmet flyakite kan skinne din desktop med. Jeg har installeret det og det ser virkelig delikat ud, hvis man altså er til apple design. Flyakite hjemmesiden er desuden udført i samme stil som den desktop man får efter at have installeret det, så det er samtidig en lille smagsprøve på godterne. Prøv at se på det: http://osx.portraitofakite.com
Bemærk der står at du skal logge ind. Det er bare endnu en lille demo - du behøver ikke skrive noget. Bare tryk på log ind.