Avatar billede lun Nybegynder
16. maj 2005 - 11:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

java interaktiv musik

Jeg leder efter sådan nogle små søde interaktive javaprogrammer, fx kan jeg huske et, hvor man kunne styre et lille reaggaeband, sætte de enkelte instrumenter i gang og stoppe dem igen vha museklik. Nu kan jeg bare ikke finde det igen.

Hvem kan finde det til mig, samt lignende musik-java?

vh Sofie
Avatar billede from_tha_desert Nybegynder
16. maj 2005 - 20:26 #1
Dette er måske lidt primitivt men det er da et Band :-)

http://createbands.com/

Mvh jarl
Avatar billede lun Nybegynder
18. maj 2005 - 15:59 #2
Nej, det er desværre ikke den jeg tænker på, det ligner mere en naiv tegneserie-stil. vh Sofie
Avatar billede lun Nybegynder
01. december 2005 - 09:20 #3
lukker