Avatar billede jthinggaard Nybegynder
15. maj 2005 - 21:19 Der er 3 kommentarer

Hvad skal jeg vælge?

hej, jeg er en dreng på 17 år, ska til a starte på Handeslskolen, jeg er blevet ening med min far om at jeg skal have en Bærbar Computer...
MEN vi ved ikk om vi skal tage den klassiske Asus eller en Genial Mac, Powerbook....

Hvad skal jeg vælge?
Avatar billede egonspock Seniormester
16. maj 2005 - 01:47 #1
Nok en smagssag. Jeg bliver dagligt forundret over hvad min Powerbook kan, men den kan ikke spille Farcry, eller hvad det nu hedder, hvis det er det den skal kunne ;-)
Avatar billede a-and Nybegynder
19. maj 2005 - 11:16 #2
Hvad skal du bruge den til og skal der installeres skolerelaterede programmer, der er skrevet til windows. Hvis Ja, så vil jeg nok gå efter en Windows bærbar. Skal du blot kunne udveksle Word og andre office dokumenter, og har du lyst til at arbejde med et *nix system hvor du ikke skal genstarte din maskine, når du skal åbne et word dokument, så vil en Mac være en oplagt mulighed. Samtidig vil den nye Spotlight funktionalitet i system 10.4 gøre det væsentlig nemmere for dig at finde lige præcis det dokument du skal bruge på en given opgave. Spotlight kan nemlig også søge i selve dokumenterne.
Avatar billede peet49 Nybegynder
07. september 2005 - 11:31 #3