Avatar billede f.t Nybegynder
15. maj 2005 - 09:11 Der er 5 kommentarer

Kan ikke sende billeder

Når jeg prøver at sende et billede til en kommer den samme besked hver gang nemelig:Mailer-Daemon@sw undeliverable mail og det er en smule TRÆLS så hvis der er en som kan løse dette problem for mig ville det være en stor hjælp.

mvh

Flemming.
Avatar billede diversion Nybegynder
15. maj 2005 - 09:19 #1
Det kan være forskellige ting.
- Du kan have skrevet email adressen forkert
- billedet kan fylde for meget (der er typisk begrænsning på ca. 10 MB)

Er det kun når du sender et billede? Er det altid samme modtager?

Når du har svarmailen åben (den fra mailer-deamon) kan du gå ind under view->options i den dialog der fremkommer kan du se flere informationer om emailens vej på internettet. Måske siger det mere om hvad der er galt. Du kan evt. klistre teksten ind her, så nogle eksperter kan se på det. (Fjern evt. email adresser du ikke ønsker offentliggjort)
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2005 - 09:40 #2
Det kan også være at modtageren skal rydde op i sin postkasse, at der simpelthen ikke er plads til din mail.
Avatar billede f.t Nybegynder
15. maj 2005 - 10:28 #3
ang billederne jeg ikke kan sende så er det altid kun til den samme mailadresse jeg har problemer med.
Avatar billede hcma Novice
15. maj 2005 - 10:47 #4
så er det ikke dig som har problemet, men modtageren.
Få ham til at tømme sin mailboks (som hov-sa også skrev).
Det kan også være at modtageren har sat sine indstillinger sådan, at der ikke kan modtages billeder.
Avatar billede hcma Novice
15. maj 2005 - 10:48 #5
f.t. >>  husk at du ikke selv skal lægge et svar, kun kommentarer i første omgang. Et svar = sandsynlig løsning