Avatar billede vismanden Nybegynder
14. maj 2005 - 11:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Spørgsmål om forskel på download og installation!

Når jeg downloader noget, f.eks en driver til mit lydkort fra producentens hjemmeside, og jeg IKKE installerer det.
Så finder jeg det ikke under "tilføj/fjern software".
Vil det sige t det ikke har lagt sig "dybere" i min computer end f.eks en mappe jeg selv har oprettet?

Og hvis jeg sletter den driver ti mit lydkort igen UDEN at have installeret det.
Er det så lige så lidt/meget væk ligesom en mappe er hvis jeg bare højre klikker på det og vælger "slet"?

Eller er der meget forskel?
Avatar billede huset Praktikant
14. maj 2005 - 11:55 #1
Du finder det først under tilføj/fjern når du HAR installeret det :D

Ved installering, vil det sige du HAR installeret en stykke software.

Ved download vil det sige du bare henter det ned fra f. eks nettet
Avatar billede huset Praktikant
14. maj 2005 - 11:55 #2
Download ->

overførsel af data (fx programmer, billeder eller lyd) fra fx Internettet eller BBS til ens egen pc ved hjælp af en telefonforbindelse, et modem og et terminalprogram, i modsætning til uploade.

Installering
installere, opstille.