Avatar billede mogm Nybegynder
14. maj 2005 - 10:59 Der er 2 kommentarer

Windows XP og Minolta PagePro 6L - søger driver der virker.

Jeg har brug for at få min gode gamle Minolta PagePro 6L laserprinter til at køre med min PC'er som styres af Windows XP.
Jeg har forsøgt at installere driveren "PagePro 1100L Windows 2000 GDI" som minolta anbefaler, men uden held!

Jeg ved at printeren virker - den kører fint på win98 og win2000P.

Hvis Du har konkret erfaring og succes med at få en PagePro 6L til at køre via Windows XP, vil jeg meget gerne håre fra Dig. Håber selvfølgelig også at Du kan give mig en løsning!

Jeg har bixet længe med problemet/opgaven så der er selvfølgelig 200 points til Dig hvis vi får den til at virke!
Avatar billede perlys Praktikant
14. maj 2005 - 11:26 #1
Avatar billede mogm Nybegynder
14. maj 2005 - 16:08 #2
Tak perlys.
Desværre er sagen den at jeg(som tidliger nævnt) ikke kan få printeren til at køre under windows xp med den anbefalede driver!

Jeg vil gerne i kontakt med nogle som har konkrete erfaringer med problemet.