Avatar billede jiemex Nybegynder
13. maj 2005 - 22:22 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Streger på skærm!! HJÆLP

Hej. Jeg får streger ned gennem min skærm når computer bliver udsat for lidt ydelse i f.eks. spil. Call of duty, world of warcraft osv. Samtidig med der kommer streger bliver grafikken så rodet at man slet ikke kan finde hoved og hale i det hele og man bliver nød til at lukke spillet ned. Jeg har prøvet at rense min blæser på mit grafikkort uden held. Det er et radeon 9700 pro. Nogle andre forslag???
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. maj 2005 - 01:00 #1
Det er en fejl, enten på bundkortet, grafikortet eller så er din skærm færdig.  Prøv at sætte den til en anden skærm hvis du har
Avatar billede huset Praktikant
14. maj 2005 - 09:06 #2
Tjek om der er ben i din skærmstik der er bøjet, eller på anden måde sidder løst på skærm eller pc.

Fjern grafikkorts drivers og geninstallere en anden.

Test evt. med et andet grafikkort.
Avatar billede huset Praktikant
15. maj 2005 - 12:48 #3
hvordan står det til?
Avatar billede spijon Nybegynder
28. juni 2006 - 18:16 #4
Update din grafikkort driver enten www.nvidia.com www.dna-drivers.com/ eller www.omegadrivers.net/ www.ati.com
Tjek dine hz i skrærm og fps følges ad.
Sæt evt lodret synkronisering deaktiv i grafikkort.
Tjek du køre med openGL + din opløsning og game settings ikke er sat forhøjt.

Hvis du stadig har probs så skriv din computer oplysninger så er det lettere for os at hjælpe