Avatar billede lordofmankind Nybegynder
13. maj 2005 - 17:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til audio driver!

Når jeg prøver at installere en Audio Driver og trykker på Run, så går den igang med at installere den, men skriver lige pludseligt: UpdateDriverForPlugAndPlay i toppen af en lille boks, og inde i boksen står der: -536870397.
Når jeg så tryker på ok, så står der at den ikke kunne installere den, og at den vil exit setup.

Når jeg med Everest går ind og ser på min computer står der under audio at jeg HAR en sis7012 audio driver.
Men jeg gik så alligevel ind på producentens hjemmeside for at downloade hvad deres hjemmeside selv anbefalede efter at den havde "analyseret" min computer for hvad der manglede af drivere. Og det er den samme som der står at jeg har når jeg bruger Everest.

Når jeg kigger i min Enheds håndtering, så har jeg et "gult" spørgsmål tegn ud for audio driver.

Betyder det at jeg har hvad everest viser mig, eller betyder det at jeg mangler en driver helt?

Hvad kan der være galt?
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
13. maj 2005 - 17:50 #1
Min audio driver er vist nok integreret i mit bund kort..
Avatar billede kick Nybegynder
13. maj 2005 - 17:53 #2
Avatar billede kick Nybegynder
13. maj 2005 - 17:54 #3
At du mangler driver til dit lydkort
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
14. maj 2005 - 09:18 #4
Jeg tror du er inde på oget rigtigt. Prøver det når jeg har muligheden ved 12 tiden i dag:-)
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
14. maj 2005 - 13:09 #5
Nej det var desværre bare en driver til et lydkort. Mit lyd "kort" er jo integreret i bundkortet.
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
14. maj 2005 - 15:20 #6
dfg