Avatar billede giesji Nybegynder
13. maj 2005 - 15:03 Der er 5 kommentarer

.ogg til .mp3 eller .wma

er der nogen der ved hvordan jeg laver .ogg filer om til enten .mp3 eller .wma?
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2005 - 15:29 #1
http://www.dbpoweramp.com/ , med de rette codecs`
Avatar billede uffesteenberg Novice
13. maj 2005 - 16:12 #2
Du skal lige vide, at db Power Amp ikke længere er 100% gratis.. Jeg mener der er en prøvetid, hvorfeter man ikke længere kan lave mp3'er. Men det er et genialt program (hent blot de ekstra nødvendige codecs på deres Codec Central)...

Sidste 100% gratis version var vistnok 10.1... PS: Jeg kan sende dig den helt gratis udgave (må jeg egentlig det?)... den fulgte nemlig med Komputer For Alle Bladene i lang tid (gør det vist stadig)... Ellers kan du låne cd-rom'erne på biblioteket ;-)
Avatar billede c-holst Novice
13. maj 2005 - 18:34 #3
Avatar billede uffesteenberg Novice
14. maj 2005 - 12:24 #4
Nå ja.. via c-holsts link kan du finde et sted hvor det kan downloades i en tidligere fuld gratis version ;-)
Avatar billede c-holst Novice
20. maj 2005 - 13:17 #5
skulle vi høre lidt fra spørgeren