Avatar billede jlykkegaard Nybegynder
13. maj 2005 - 14:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Datamatiker opgave

Hejsa, hvis der er nogen her der på et tidspunkt har afleveret en 3 semesters opgave på datamatiker ville jeg meget gerne have en kopi af den....hvilket sprog, og hvad opgaven går ud på er underordnet.

Jeg vil bare gerne have lidt inspiration.
Avatar billede kalp Novice
13. maj 2005 - 14:56 #1
Du kan på dit uddannelsessted nede på bibliotekket låne gamle datamatiker opgaver! fra alle semestre.
Avatar billede jlykkegaard Nybegynder
13. maj 2005 - 18:34 #2
nå, det vidste jeg ikke....vores lærer viste os ellers en rapport på en lystavle, men sagde han ikke ville give os en kopi, da den mindede for meget om den vi har dette år

Men jeg vil da undersøge det!
Avatar billede kalp Novice
13. maj 2005 - 19:13 #3
Hvilken uddannelsessted går du på? Jeg ved Ballerup Handelsskole har på Deres bibliotek og jeg ved, at Lyngby Uddannelses Center har på deres bibliotek så mon ikke Jeres bibliotek også har?
Avatar billede jlykkegaard Nybegynder
14. maj 2005 - 11:39 #4
tjahhhh....faktisk tror jeg slet ikke vi har et bibliotek på vejle datamatiker skole, men er ikke helt sikker
Avatar billede kalp Novice
20. maj 2005 - 10:57 #5
havde de noget bibliotek?
Avatar billede jlykkegaard Nybegynder
07. oktober 2005 - 21:14 #6
fik aldrigt tjekket, og lånte en af en anden en