Avatar billede crazylip Nybegynder
03. april 2001 - 11:34 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Ændre farver??

Hey!
hvordan ændrer jeg tabellernes kant?
På min hjemmeside http://thomasdam.homepage.dk har jeg i venstre side plaseret en, men kan ikke skifte farven på kanten!
Sidste spørgesmål..hvordan får jeg billederne til at åbne op i nyt vindue , så de derved bliver større??
Avatar billede keysersoze Guru
03. april 2001 - 11:45 #1
1) fx;
<table width=\"75%\" border=\"1\" bordercolordark=\"#330033\" bordercolorlight=\"#FF0033\">

2) åbne nyt vindue;
<a href=\"www.soze.dk\" target=\"_blank\">
Avatar billede golfer Nybegynder
03. april 2001 - 12:30 #2
ret irriterende med al det popup
Avatar billede crunch Nybegynder
03. april 2001 - 17:52 #3
1) vælg window > properties > klik på din tabel > i property vinduet kan du nu se egenskaber for tabel indhold og kant. Her kan du give dem en ny farve.

Det med tabelkant virker dogikke altid i gamle browsere. Du kan for at være sikker på det virker her evt. indsætte en tabel i størrelsen 5 x 5 pixels og give den en baggrundsfarve (som vil blive tabelfarve). Du kan nu sætte en tabel oven i med de rigtige properationer og give den den faktiske baggrundsfarve.

2) Den funktion du omtaler, ligger vist ikke i Dreamweaver, lav den evt. grafisk i frontpage, eller lav to billeder med forskellig størrelse og indsæt et link til det store på det lille billede.
Avatar billede crazylip Nybegynder
04. april 2001 - 09:30 #4
tak for hjælpen