Avatar billede nsg Nybegynder
03. april 2001 - 11:06 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kalender på internettet

Er der nogen som ved hvor man kan få en kalender fratis på nettet. Jeg ved wanadoo har en, men det kræver abonnement og teledk er åbenbart ikke så langt fremme.
Det er jo smart hvis den lille familie skal koordinere deres planlægning, mens de er ppå job.
Avatar billede keysersoze Guru
03. april 2001 - 11:09 #1
well - jeg ved den ikke er færdig endnu, men på www.soze.dk er der en kalender (plus en del andre funktioner man kan få brug for henad vejen...) - det er noget der bliver bygget på løbende, så der går forhåbentlig ikke så lang tid índen det hele er køreklart!
Avatar billede disky Nybegynder
03. april 2001 - 11:11 #2
jeg bruger outlook sammen med min Palm pilot det virker bare :)
Avatar billede disky Nybegynder
03. april 2001 - 11:12 #3
keysersoze:

Hvor har du lært at lave html ??

Du har glemt f.eks. <html><body> osv. :(((
Avatar billede draken Nybegynder
03. april 2001 - 11:13 #4
Prøv disse:
http://www.anyday.com/
http://www.pimonline.com/

mvh Michael/draken
Avatar billede perperper Nybegynder
03. april 2001 - 11:14 #5
www.netcoders.dk
Jeg har lagt en kalender op under PHP den virker fint
Avatar billede perperper Nybegynder
03. april 2001 - 11:14 #6
sourcecodes-->php-->kalender
Avatar billede keysersoze Guru
03. april 2001 - 11:16 #7
disky >> jeg ved det godt ;o) men det er fordi jeg hurtigt ændrede i en enkelt fil, og glemte at sætte det ind - har ikke lige gidet gøre det efter men det kommer..
Avatar billede disky Nybegynder
03. april 2001 - 11:17 #8
okay :-)
Avatar billede draken Nybegynder
03. april 2001 - 11:24 #9
Og her er lidt andre forslag
ZDnet\'s sammenligning af PIM\'er:
http://www.zdnet.com/products/stories/reviews/0,4161,2601868,00.html
Avatar billede cholm Nybegynder
03. april 2001 - 11:25 #10
1. stk. gratis online-kalender:

http://dk.calendar.yahoo.com/yc/dk/

/cholm
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2001 - 11:54 #11
Ja wanadoo har det, og jeg har abonement, men betaler ikke en krone til det, det koster kun når du ringer op via modem, men jeg bruger Adls hos en konkurent. Så det kan let lade sig gøre at bruge wanadoo, blot tilmelde sig, og bruge den en enkel gang i kvartalet. Er man mobilkunde, så er det ikke nødvendigt, så vidt jeg kan bedømme. Har ikke brugt min forbindelse i over 9 måneder.
Avatar billede imp Nybegynder
03. april 2001 - 15:33 #12
Der er en meget fin online-kalender på www.hukommelse.dk - og den er helt og aldeles gratis. Ud over kalenderdelen indeholder den desuden en adressebog, e-mail liste, fildeling m.m.

Ellers kan du prøve www.mytime.dk der tilbyder kalender, SMS-reminder, email-reminder, SMS-opdatering, links, adresse liste, notesblok, WAP, Sekretærfunktion, m.m.

Prøv dig frem. Held og lykke :)