Avatar billede futtegrisen Nybegynder
12. maj 2005 - 18:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min bærbare kan ikke finde min Linksys WRT54G Router

Er der en eller anden der kan hjælpe mig lidt her? Jeg har lige fået min Linksys WRT54G Router ind af døren og havde hørt de var så nemme at sætte op men nu har jeg bøvlet med min i et par timer fordi min bærbare computer ikke vil finde den router.
Til at finde routeren bruger jeg windows' program til at søge efter trådløse enheder. Den bliver også fundet en gang imellem men når jeg dobbelt klikker på forbindelsen og den prøver at forbinde kommer den med en fejlmelddelse om at den er blevet bevæget uden for rækkevide og så hvis jeg sidder og klikker på søge knappen et par gange mere kommer den frem igen. det kan ikke være på grund af rækkeviden for routeren står lige ved siden af min bærbare computer.
Håber der er en eller anden der ude som kan hjælpe mig med problemet.
Avatar billede kenp Novice
12. maj 2005 - 21:56 #1
Du kan faktisk være for tæt på den... men har du gjort som der står i manualen også sat den op mens du er forbundet med kabel til den...
Avatar billede futtegrisen Nybegynder
13. maj 2005 - 11:26 #2
Okay prøvede lige nogle ting og fik det til at virke i et lille stykke tid med god forbindelse men så falde forbindelses styrken lige så stille og nu kan jeg ikke komme trådløst på nettet. jeg har lige installeret den nyeste driver til det indbyggede netværkskort (Broadcom)og det program der følger med til at komme på trådløstnet. nogle gode forslag? = S
Avatar billede eurotic Nybegynder
23. maj 2005 - 16:32 #3
Hvor langt væk står routeren og er der tykke vægge?
Avatar billede futtegrisen Nybegynder
02. juni 2005 - 16:15 #4
...