Avatar billede lish Nybegynder
12. maj 2005 - 16:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Virksomheden i samfundet

Jeg har fået en opgave der lyder "Virksomheden i samfundet"
Vi skal vælge et firma, for derefter at analysere det. Dette skal ske tværfagligt og dække følgende fag, Afsætning, Erhversøkonomi og IT. (på HHX)

Jeg sørger lidt nogle ideér til et firma der ville være godt at analysere.
Jeg har selv lige haft Dell og Mærsk oppe og vende hurtigt. Men ville nu være rart med lidt gode ideér at vælge imellem når jeg skal tage det op med gruppen imorgen :)
Og det kunne være jeg kommer tilbage med flere spørgsmål inden færdiggørelsen af min opgave.

På forhånd mange tak
Jonas
Avatar billede vistodk Nybegynder
12. maj 2005 - 19:08 #1
Brug Lego eller Novo - de outsourcer, sender produktion til udlandet, uddanner folk der ikke længere er brug for så de kan få nyt, tilpasser deres produktion til nye behov og markeder
Avatar billede lish Nybegynder
12. maj 2005 - 19:48 #2
Nogle rigtig gode bud. Især Novo synes jeg lyder ret interessant :)

Andre/flere bud er stadig meget velkomne. Til at starte med lader jeg spørgsmålet stå åben til imorgen engang, regner jeg med.
Avatar billede lish Nybegynder
23. maj 2005 - 13:57 #3
Valget faldt i samarbejde med resten af gruppen på Vestas.

Jeg lukker denne tråd nu, og vistodk får de 30 point :)