Avatar billede lordofmankind Nybegynder
12. maj 2005 - 11:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brænder problem!

Min brænder begyndte at hakke i brændingen.LG ,for tilsidst helt at stoppe læsn/brænd.Køber en ny HP 610 ,bliver enig med HP´s support at den skal byttes ,da den heller ikke vil læse/skrive.Bytter den,samme resultat,enes med Zitech om at det må være et kompåtibilitets spgm.
Køber en NEC 3520 A,samme resultat.Den bliver genkendt i denne computer og i enh håndtering, har updatet firmware og syst siger alt virker som det skal,men ingen reaktion,hverken med Orig CD,brændte CD,-R,-RW,+R,+RW eller orig DVD.Reinstall XP ,alt i skønneste orden,men intet!!!!
Har nogen en ide om hvad der evt skal kigges efter,konfigureres ,en kontroller ,bios eller hvad ved jeg
Kører XP,uden SP2,men med alle sikkerhedsopdateringer,2,4 Ghz Pentium 4,512 Ram
Avatar billede nva Praktikant
12. maj 2005 - 11:10 #1
Prøv et andet brænder-program - Nero, Roxio eller andet.
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
13. maj 2005 - 12:08 #2
fgh
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
13. maj 2005 - 12:09 #3
Det har ikke rigtig noget med det at gøre. Men tak for hjælpen alligevel.
Avatar billede dragonknight Juniormester
13. maj 2005 - 12:14 #4
Hvad så virker den nu ? ? ?