Avatar billede mediaos Nybegynder
12. maj 2005 - 10:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

exporting af bogmærker i firefox

Kan man eksportere sine bogmærker fra firefox..?
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. maj 2005 - 10:54 #1
Det kan du faktisk. Der findes en extention, hvor du kan syncronisere dine bookmarks til en server på internettet, som så kan synce til andre firefox browsere. På den måde kan du have samme bookmarks på alle dine maskiner, hvis bare de har forbindelse til nettet

Jeg sidder ikke lige ved min egen maskine nu, så jeg kan ikke fortælle dig hvad extentionen hedder, men gå op på firefox side hvor du henterextentions og søg på bookmark
Avatar billede mediaos Nybegynder
12. maj 2005 - 12:49 #2
Det eneste jeg kan finde inde på serveren nogen extentions til linux og ikke til windows..
Avatar billede ahave Nybegynder
12. maj 2005 - 12:54 #3
Den bufferzone skriver om hedder bookmarks synchronizer og du kan finde den her: https://do-not-add.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=14
/ahave